Carolina

Promenad

Publicerad 2012-09-25 23:37:18 i

Idag har jag gått mycket!
21027 steg fram till klockan 16.00.. :-) Sen bytte jag brallor, så efter det blev det inge mer räknat.. Men jag har iallafall ridit en sväng på kvällen oxå..
I morgon ska jag åka till Karma och träna.. Har inte varit där sen innan Norge..
Ska väl väga mig snart.. Skulle ha gjort det i söndags men då var jag ju inte hemma.. Ska bli spännande å se hur mycket som försvunnit... Känner ju att det är lite iallafall.. Fast just nu är min mage sur.. En av måltiderna funkar inte.. Magen ballar ur på en gång.. Nu har jag provat 2 gånger och det blev värre idag.. :(

Nu ska jag sova till tonerna av Van Morrison!
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela