Carolina

Hemma!

Publicerad 2012-09-30 23:44:18 i

Wohoo! Nu har jag kommit hem.. Ska sova nån timme innan det är dags att kliva upp igen..
Tiffin är helt galen just nu och slår med tassen på telefonen när jag försöker skriva.. Hon glömmer ju typ bort på kvällen hur morgontrött hon är.. Eftersom jag får dra upp henne ur sängen och släpa ut henne till bilen.. Medans hon tussar bakom och gäspar.. ;)

Jag tillbringade iallafall lite kvällstid i stallet med mamma. Bounty mår inge bra.. Nåt med magen.. Mor skulle sova i stallet i natt.. Hoppas hon mår bättre snart!
Nu säger jag God Natt!

Kommentarer

Postat av: mammaMia

Publicerad 2012-10-01 01:05:34

Nu är Bounty igång igen och jag flyttar in till sängen 💤

Postat av: Vilma

Publicerad 2012-10-01 10:19:06

Men alltså vafan... Varför är jag helt ovetandes av allt som händer? :O Fick reda på här att du sov hos oss för två veckor sedan, och nu sitter jag här i skolan helt ovetandes om att mamma sovit i stallet......... HALLÅ?! jag går och lägger mig på tok för tidigt.

Svar: ja, det gör du... du missar ju massor.. hehe :-P
Carolina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela