Carolina

Borta bra men hemma bäst??

Publicerad 2012-07-27 22:09:14 i Allmänt,

Just nu känns det absolut inte så.. hm
 
Det som kändes bara för bra var att få träffa älskade Tiffin.. Undebara hund! Nästa resa ner ska hon nog få följa med..
 
Vi åkte som sagt 03.30 ifrån Hviderup.
Jag skulle vara hemma kl 13.00 då Vilma hade en föreställning. Jag lyckades komma i tid.. fantastiskt! Körde hela vägen själv. Vi stannade 2 gånger lite snabbt, så jag körde upp på 9tim.. Nöjd tjej! :-)
 
Väl på plats så var föreställningen väldigt bra.. det var en barnopera.. kul grej..
 
Sen har jag ridit Loke ikväll.. 3varv runt travbanan.. i morgon är det ju dags för defilering på V75..
6 lopp ska jag rida.. jihaa!
 
men först lite sömn, har ju några timmar att sova ikapp (jo, jag tror man kan göra det) :-)
 
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela