Carolina

Onsdag

Publicerad 2012-02-08 08:40:24 i Allmänt,

GodMorgon!!
Jisses vad trött jag är. men sovit mer än 4tim inatt.. Bra Carolina!
Räknade ut igår att jag sovit 9tim på två dygn.. Det är på tok för lite, att jag sen har jobbat som en gris därimellan gör nog sitt till..
Men snart är jag på banan igen.. :-)

Nu ska jag,duscha, äta frulle, väcka söthunden och sen åka till Bollnäs och göra naglarna på en tjej..
Det är så himla kul!

Igår beställde jag dammuppsammlare och lite annant smått och gott.. :-)
Måste försöka hitta en bra stol till mig själv. Den jag sitter på nu är alldeles för låg, har fyllt upp den med massa filtar nu.


Saknar mannen så himla mycket.. Snart 2veckor sen vi såg sist..
Men snart så! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela