Carolina

Tralalala

Publicerad 2011-05-03 12:41:56 i Allmänt,

Massor har hänt i mitt liv nu...
Jag har just nu en minisemester i väntan på nytt jobb.. sommarjobb.. åh, ska bli så skoj! :-)
Har klarat en halva av ett "projekt" jag hållit på med i ÅÅÅRRR!! känns så skönt när allt börja falla på plats.

Hästarna går även dom superfint nu.. Livet känns helt enkelt väldigt bra!

Har just intagit frulle.. kaffe och mina fiberhusk våfflor.. så goda! :-)
Nu ska jag gå iväg och byta två ord med chefen.. har ju nära till jobbet om man säger så.. haha


Kort taget från vårat köksfönster.
Huset som syns minst är Herrgå´n, där chefen och skolans rektorn har sina kontor.
Jag har som sagt väldigt nära.... :-)


En bild på våran fina trapp... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela