Carolina

Puh!!

Publicerad 2011-05-27 22:36:01 i Allmänt,

Jag överlevde dagen.. :-)
Mammas behandling gjorde susen och jag har mått helt ok hela dan..
Gick bra att jobba, bakade en del..

Nu sippar jag på ett glas rött och unnar mig 5 chips.. Har varit extremt duktig med vad jag äter i några veckor nu.. men jag hade inge nötter hemma, så jag nallar med gott samvete några chipess av mannen..

Mannen har förövrigt lämnat hemmet och farit upp till Torpet.. 
I morgon ska han och PappaGunnar kapa ved, så vi håller värmen i vinter.. :-)

Själv har jag en del att göra i morgon.. men jag ska njuta av att vara ledig iallafall..

Nu ska jag dricka upp mitt vinglas och krypa i säng..

God natt!




Svanar är faktiskt väldigt fina och trevliga djur!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela