Carolina

Nytt jobb

Publicerad 2011-05-06 19:58:34 i Allmänt,

Måndag klockan 08.30 börjar jag mitt nya jobb.... Wihoo!! ska bli så spännande.. :-)

Min dag blev ju inte riktigt som jag tänkt mig.. hade nämligen glömt bort att vi skulle ha Grönt kort kurs mellan 14-18 idag.. + att jag skulle in till stora staden en sväng oxå, ragga sponsring till Nytorps Hästsportklubbs tävlingar nästa helg... men allt löste sig.. har dock inte hunnit öva på lockarna än.. hm.. får ta och göra det..

Men nu ska jag äta lite tacos och dricka vin och bara njuta av mitt otroligt härliga liv....
Ibland är det fantastiskt!!! :-) suger lite extra på den karamellen mamma!!!!! ;-)

Mannen och Smilla har just åkt till Bjuråker, dom återkommer i morgon... 


                                 En glad Carolina :-)

Kommentarer

Postat av: mammaMia

Publicerad 2011-05-06 20:22:46

Trycker på "gilla"-knappen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela