Carolina

God natt!

Publicerad 2011-05-03 23:10:08 i Allmänt,

 Har ikväll hoppat båda hästarna för mamma, det gick bra.. :-)
Men min rygg tyckte att det blev lite mycket, så jag hasar mig fram nu..
börjar dock bli lite bättre nu, tack och lov!

Sen har jag diskat och diskat..
Våran diskmaskin har gett upp och eftersom vi har minsta diskbänken som finns så är det näst intill omöjligt att diska förhand med diskmaskinen på bänken..
men inte längre, för nu står den uppe på vinden i väntan på att antingen bli lagad eller dööö...
och jag kan gladeligen diska...

Kul kvällsinlägg... om våran disk.. haha

I morgon är äntligen dagen jag har väntat på länge...
Carolina ska till frisören och klippa sig!!! Wihooo
Nu är frågan? Klippa mig kort eller ha kvar det långa..
åh, jag kan verkligen inte bestämma mig.
Tror Sussi får avgöra.. :-)

Men nu säger jag God Natt världen!


Bounty


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela