Carolina

Visdomstand och hästar..

Publicerad 2011-03-09 23:47:23 i Hästar,

Jag har en visdomstand som har börjat växa igen..
Jag HATAR det,den är störande, den gör ont och den växer lixom lite utåt mot kinden..
men jag hoppas att det går över snart, har tidigare haft tur med mina visdomständer...
Har även glömt min älskade bettskena på Torpet, så mina tänder mår överhuvudtaget inte så bra just nu, inatt vaknade jag av att jag gnisslade tänder.. men i morgon kommer Tomas ner och då får jag den...
bävar lite för denna natt..

Dagen har varit bra för övrigt, arbetet flöt på.. 
Red Bounty på ridbanan en liten sväng, hon kändes helt ok. inge halt.. så nu kör vi igen..
Sladdade sedan ridhuset.
Efter det red jag Dior (en 3-åring som skolan lånar). Gick jätte bra, galoppera lite idag igen.
Han har lite problem med att underlaget i ridhuset är en aning ojämnt, så han snubblar, det gäller att vara beredd.. ska ta en liten tur i morgon igen..
Det är så roligt att rida unghästar, framstegen blir så stora för vaje dag som går..

När jag kom hem fixade jag ihop lite mat, en fläskfilègryta som var super god.. :-)
Sen tog jag hunden med mig på en kvällspromenad och kvällsfodra hästarna..
Nu väntar sängen..


En flygande bild på mig och Palett på Bollnäs Travet.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela