Carolina

Mot nya mål..

Publicerad 2011-03-07 11:27:29 i Allmänt,

När jag åkte upp hit till Torpet i fredags hade jag en uppgift till mig själv att fundera på tills idag måndag.
Tänker inte skriva här vad det var, men jag känner mig så nöjd med mig själv nu.
Jag har funderat och funderat vridit och vänt på allt och kommit fram till nåt... Äntligen!
Jag som mest surrat med bara, har äntligen lite koll på vad jag vill... sen ska det genomföras också.. men det är ju såklart lättare att försöka genomföra något när man vet vad man vill...
Jag har en plan och jag ska lyckas med den!!!

Starten börjar idag med en behandling av mor.
Sedan in och hämta lite uppgifter på ett ställe i stan!

Idag står kvällsjobb på mitt arbetsschema
Löshoppning av nytorps 3-åringar och kvällsfodring. Känns som ett bra arbete! :-)
Jo, Signe och Bounty ska också få löshoppa ikväll..
Kanske ska filma löshoppningen denna gång..
 
Nu ska jag packa mig härifrån!
Tack Torpet och Mannen för att jag börjar se klart... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela