Carolina

Kvällspromenad

Publicerad 2011-03-10 23:44:58 i Allmänt,



Efter att jag varit upp och fodrat så tog jag en liten promenad men hundarna.
Visst tycker jag att det är onödigt med denna snö som kommit ikväll, men samtidigt tycker jag om dessa snökvällar..
Det finns ett lugn i luften.. inge blåst ingenting, har hellre snö än storm..
Det var iallafall väldigt fridfullt när vi gick vår promenad.. :-)

Nu väntar jag på att mannen ska komma, han har varit ner till Gävle och tittat på hockey.
 Brynäs förlorade dock.. Trist!

Men ett super Grattis till Bollnäs som är i final i bandyn.. Kul!

Kommentarer

Postat av: Elin & Matilda - HÄSTBLOGGARE

Publicerad 2011-03-11 08:25:50

Hejsan.

Just nu har vi en tävling på våran blogg.

Väldigt enkla regler och vem vet du kanske vinner!

Skulle vara jätte roligt om du ville delta.

Länk: http://teampf.blogg.se/2011/march/tavling-finaste-hastbild.html#comment



Kramar Elin och Matilda :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela