Carolina

Härliga Tisdag

Publicerad 2011-03-08 11:51:52 i Allmänt,

Har gjort lite nytta här hemma nu på morgonen.
Tyvärr infinner det sig en viss smärta i min nacke, sitter nu med den stora kragen på mig och hoppas att det ska släppa lite snart..

Det är typ nån sorts storm ute idag, eller en liten iallafall.. Trist, jag blir så trött i skallen när det blåser.. 

Ikväll ska jag hoppa Signe får mor.. ska bli så kul.. Jag hoppas hon är lite mättad sen löshoppningen igår, vore ju kul att rida en lugn och sansad Signe idag.. hepp 

Nu väntar iallafall några timmars arbete, blir nog bra!
Ska ta min hund och knalla upp till stallet.. kom just på att det kunde hon inte.. jävlar.. har så mycket grejer i bilen som ska upp dit.. jag skulle ju lämna dom där igår, men det glömdes tydligen bort.. ja, ja får väl åka upp då..

Håller tummar för att detta blir en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela