Carolina

God natt

Publicerad 2011-03-07 23:34:00 i Allmänt,

Oj, vad sent det blev för mig ikväll...
Men det har gått bra med löshoppningen och allt. 10 hästar var med sammanlagt.
Signe skötte sig bra, men lite för pigg var hon... Nåt språng fick hon till iallafall som var riktigt fint.
 
Tyvärr har Bounty gjort illa sig, så hon fick stå över idag..
Ett ordentligt svullet bakben men som tur bara lite, lite halt. Så jag hoppas att det snart är över.
Ska ta en promenad i morgon.

Jag gjorde mina ärenden idag iallafall och är så stolt över mig själv.. Nu är jag taggad till tusen.. hehe
Nog om detta..

Har just ätit lite korv och makaroner.. Var så hungrig så jag lära äta nåt..
Men nu väntar äntligen sängen..
Tyvärr så får jag sova själv i den i natt och även några nätter till... :-( men men det överlever jag nog..


                                         Bounty och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela