Carolina

Fin Fredag

Publicerad 2011-03-11 14:07:47 i Allmänt,

Men det blev ju riktigt fint väder nu på eftermiddagen.. Härligt!

Jag har varit och arbetat mina timmar nu på förmiddagen... Det gick fint!
Red ingen eftersom min kropp sa ifrån igår.. men ska snart upp och rida världens bästa Signe..
Först ska jag vara chaffis åt lillasyster..

Ikväll ska vi på Iggesundsrevyn, ska bli så kul!
Har varit på den 2 gånger tidagare och den brukar vara helt fantastisk.. I år ska även Mamma, Magnus och Vilma med oxå.. Sen Tomas föräldrar med respektive.. :-)

Nu ska jag sminka på mig ett ansikte.. Kan inte åka dit vi ska naken.. hehe! ser ju sjuk ut..

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2011-03-11 21:39:34

Hej Carolina!

Även om du har ont emellanåt så skriver du som om du mår ganska bra :) Roligt att läsa om dina dagar och se dina fina kort.

Kramar

Postat av: Carolina

Publicerad 2011-03-12 12:04:05

Hej Moster!

Kul att du tycker det.. :-)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela