Carolina

Nattsurr... :-)

Publicerad 2011-01-06 01:51:57 i Allmänt,

Jag kan ibland undra hur livet är..
Jag menar, hur i hela friden ska vi klara av att vara så himla bra på allt vi gör..
Vi ska må bra, ha ett perfekt förhållande, jobba, ha ett perfekt städat hem, ha en hobby, laga god mat, vara inte för tjocka eller för smala, träna, äta nyttig mat, ha det absolut nyaste inom tekniken, fin bil och inte röka/snusa, dricka måttliga mängder alkohol och en massa, massa annat..
Hur ska man klara allt detta?
Jag lägger nog ner och gör precis som jag vill.. annars brakar jag nog samman till slut..
Inte konstigt att folk mår dåligt..

Jag är egentligen väldigt tacksam för mitt liv..
Det har definitivt inte varit en dans på rosor men nu har jag det bra..
Jag har en familj som jag älskar mest av allt.. 
Träffat mannen i mitt liv och vi har vårat underbara Torp tillsammans..
Allt annat är ju bagateller i jämförelser.. 

Jag satt tidigare ikväll uppe hos mamma och pratade "surr"..
Vi kom då in på vad vi minns från när vi små..

Jag minns klart och tydligt en campingresa som jag, bror, mormor och morfar gjorde genom Danmark ner till Tyskland och tillbaka..
Jag kommer för guds skull ihåg vilka kläder jag hade på mig när vi var på Legoland, att vi vaskade guld där..
Det är sjukt, jag minns ju knappt nåt annars.. Men den resan minns jag!
Vi var en natt i Lubeck(ska vara prickar på u:t tror jag) jag kommer ihåg att jag tyckte alla människor var så häftigt, att dom åkte tuffa bilar på stranden.. Herre gud jag minns hela resan...
Vi åt dom största hamburgarna jag någonsin sett.. morfar tog en bild på dom..

Vet inte vart jag vill komma med detta men jag blir så faschinerad av vad jag minns från min barndom.. självklart kommer jag ihåg andra saker också.. men den här resan sitter som fastklistrad i mitt minne och kommer nog alltid att göra... COOLT!!
Tack mormor och morfar för den resan och minnet som den gav mig!! :-)

Den här dagen fick ett gott slut ändå och jag kan somna med ett leende på läpparna..
Älskar mitt liv fast det är lite knepigt och smärtsamt ibland.. :-)

Kram
 

Kommentarer

Postat av: Noomi

Publicerad 2011-01-06 21:31:28

Kolka tankar Carolina :) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela