Carolina

Hej Hej Hallå

Publicerad 2011-01-11 23:25:45 i Allmänt,

Dagen har varit bra.
Bounty gick med på sin första lektion med elever idag. Hon ska ju flytta till skolan snart och återigen bli lektionshäst. Det gick förhållandevis bra..

Efter det och en halv pizza, åkte jag och syster och hälsade på Therese med familj.. Oj, så söt lilltösen var.. sov och mös mest hela tiden.. 
:-)

Nu till....
Carolinas smärtstatus:
I lite över en vecka mådde jag bra.. eller vänta, det kanske har varit 2.. jag kände att nu, äntligen är jag på g.. började se ett ljus i tunneln och klarade typ av att iallafall "vara" utan smärta..

Igår tog det slut och idag brakade det.. Tack och hej!! smärtan is back..

Ligger som en pinne i sängen och intagit ett lite starkare piller, för att få nån gnutta sömn i natt.. Förutom smärtan i nacken så.. "Pirrar" det i hela ansiktet, känns som jag smörjt på liniment på läpparna, smakar blod i munnen. Armarna är bortdomnade, med en viss "sockerdricka" i speciellt utvalda fingrar.. mår illa när jag rör mig och det svartnar för ögonen ibland...  just nu bara älskar jag min kropp mer än allt annat på jorden.......

Så, skönt att få skriva ner detta...

Utöver smärtan och allt sånt, så är jag nöjd med dagen.. det är det som räknas..

Hoppas nu på att morgondagen blir smärtfriare och lika bra som idag..


                                                Bounty

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela