Carolina

Söndag

Publicerad 2011-01-30 22:40:27 i Allmänt,

Jag skrev tidigare ett långt inlägg om min dag.. men då hängde sig min lilla dator och allt försvann...

Men men..
Har iallafall varit iväg på programridning i Bollnäs med Signe.
Det gick faktiskt ganska bra.. Hon var ordentligt spänd i första "klassen", men vi tog oss runt iallafall.. andra gick mycke bättre, bara ett hörn i ridhuset som hon tyckte va läskigt.. Jag är nöjd med dagen.
Vi har ju inte ridit nåt program sen tävlingarna här på Nytorp i April förra året.

När jag kom hem så somnade jag i soffan..
Efter sömnen och lite fil så stack jag upp till stallet och hjälpte syster, sen red jag Bounty.
Provade en sadel och det gick fint, tror  den kommer passa bra.

Nu har jag just ätit dagens första måltid.. jag är verkligen dålig på mat. men men det var riktigt gott..  gorgonzola kyckling och broccoli...

Var lite less ett tag oxå..  skulle inhandla bubbelvatten när jag var på affären idag.. när jag kom hem och hällde upp ett glas, så insåg jag att det inte var nå bubbel i min nyinhandlade flaska.. jag hade alltså köpt naturligt mineralvatten UTAN kolsyra... *morr*  jag tog en öl istället...

Men jag blev riktigt glad när Tomas kom hem..
Han hade även en present till mig....


Mini dödskallar... bästa karamellerna som finns... :-)

Nu väntar sängen.. åh, jag har sällskap dessutom... lyckos mig!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela