Carolina

Puh!!!

Publicerad 2011-01-13 16:19:22 i Allmänt,

Äntligen är jag hemma!!
Efter en dag uppe i stallet......
Mår sådär, skakat som en galning hela dag. Det blir så när smärtan tar över.. 
Nästa gång ska jag nog ta det lite lugnare.. Vila är kanske ett alternativ, inte gå, gå, gå hela tiden.. kragen hade jag på mig. Bra där!
Det som är jobbigt nu, är att när jag kommer hem så mår jag så in i helvete dåligt,så jag klarar inte ens av att laga mat.. Städa är bara att glömma...  damråttorna börjar ta över men jag klarar inte av att dammsuga... Det är j-ligt trist..

Ligger nu i soffan och tittar på Plastikkirurgerna, helt otroligt vad mycket dom kan göra.. Häftigt!!

Nu ska jag försöka lyfta mig själv ur soffan och gå och hämta en tallrik fil... tur att jag har fil, keso, russin och kanel.. lever på det nu..

Sen ska jag börja skriva på en grej som ska vara klart i helgen.. hehe


                                           Saknar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela