Carolina

Onsdag

Publicerad 2011-01-05 18:24:04 i Allmänt,

Fy fan vilken dag detta varit..
Tänk vad fel en liten sak kan bli.
Att det sen är röd dag i morgon och alla som jag ville prata med jobbade halv dag i dag,
gör ju inte saken lättare..
men jag ber till gud att det löser sig på fredag..

Så kan jag också undra varför damen på hälsocentralen här i byn var så in i helvete otrevlig mot mig idag.. Herre gud! ville ju bara ha hjälp med min fråga.. usch!! med hot om att byta hälsocentral fick jag lite hjälp..
kära nån...

Nog om detta.. det löser sig det vet jag..
 
Har iallafall haft en liten ljuspunkt idag och det är jag glad för...
Nu ska jag ta dom 2 svarta prinsessorna och gå på en promenad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela