Carolina

Härliga måndag

Publicerad 2011-01-17 11:25:17 i Allmänt,

Åh, vad jag är glad idag.. Solen skiner och det är varmt..
Denna måndag har börjat bra.. var länge sen jag kände ren glädje i mitt liv.. hoppas innerligt att detta fortsätter även i morgon, när jag ska prata med läkaren igen..

Bounty har nu flyttat till skolstallet och börjar sitt "arbete" som lektionshäst..
känns så himla bra... Ihopsläppningen i hagen gick också fint. Hon har ju gått i hagen med en av hästarna tidigare..

När jag nu kom hem hade jag fått ett positivt brev i lådan.. yes, tänkte jag då!

Nu ska jag fixa ris till lunchen, lagade ju 2 kycklingrätter igår... bra! så nu har vi lunch denna vecka..

Efter det ska jag åka in till staden och handla lite åt arbetet, men även till Synsam och göra en synkoll..
Jag har ju läsglasögon, men jag har slarvat bort dom... så nu ska jag se om jag behöver nya eller ej...

kan inte sluta le..


                                   Jag och Bounty

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela