Carolina

God morgon

Publicerad 2011-01-10 08:46:01 i Allmänt,

skrev världens längsta inlägg i natt vid typ 2... men då la internet ner..
mådde skit, kunde inte sova.. såg inte fram emot denna dag..
jag har nu vaknat och måndagen är här.. stressen finns kvar men jag är lite för trött för att känna som i natt, det är jag glad för.. idag ska jag ta tag i mitt liv, ordna upp saker.. så jag sen kan släppa den här skiten som jag har burit på i för många dagar nu.. tänker inte ta massa skit av människor som snackar för mycket.. nu får det räcka.. jag måste få säga hur jag känner, annars kommer jag bara elta det vidare..
nu väntar jag på att nån från hälsocentralen ska ringa... älskar ju damerna där nere...nä.. hoppas jag får prata med en trevlig dam idag...

Matilda mår fint iallafall..
hennes smärta gick över.. och på lördagen var hon nästan sitt vanliga jag igen.. super konstig..

Hoppas att detta blir en bra dag!! 

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2011-01-10 15:24:31

Hoppas att du fått en bra dag och att alla varit snälla med dig!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela