Carolina

Glad

Publicerad 2011-01-04 22:44:37 i Allmänt,

Både läkarsamtalet och sjukgymnast träffen gick bra idag.
I morgon ska jag gå till min chef och prata lite om hur vi ska lägga upp framtiden med jobbet.. känns riktigt bra faktiskt!! har ju mått bättre en tid nu och hoppas att så förblir... :-)

Nu ikväll har jag och Smilla varit på ett "studiebesök" på tävlingslydnads kursen som brukshundsklubben i Bollnäs har..
Vi gick ju grundkurs i lydnad innan jul och vill ju självklart fortsätta.
Jag har ju aldrig tidigare sysslat med detta, så jag är lika "grön" som Smilla.. men det är kul och VÄLDIGT mycket att lära...
Idag fick jag mycket bra tips att jobba vidare på.. Så himla kul..
Jag får tacka min sjukskrivning för detta... hade annars aldrig börjat.. ville ju ha nåt att göra utan att anstränga mig allt för mycket.. och det blev så bra..
Nu ska vi träna och träna varje dag.. Det finns ett mål i mars.. får se om vi lyckas med det.. :-)

Nu väntar sängen..

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela