Carolina

Äntligen kväll

Publicerad 2011-01-10 23:56:11 i Allmänt,

Jaha.. måndagen är snart slut och ja, jag är ganska nöjd med dagen..
vissa saker har varit bättre än andra..
men jag är oerhört stolt över mig själv idag iallafall..
har gjort saker som jag tycker är väldigt jobbigt, men ack så viktigt att lära sig hantera...

Såna här dagar saknar jag min älskade man så himla mycket..
när man har en sån där tom känsla av nöjdhet i kroppen...
då vill jag ha en varm kram och höra ett -Bra Carolina! men jag fick ett bra på telefon, och det känns skönt det med.. :-)

Nu ska jag och hundarna krypa i sängs och sova.. somnar nog på stört ikväll.. 
har ju sovit dåligt typ i en vecka nu, pga av all skit som varit.. 
även det måste ha ett slut... 

Har en telefon-dejt med kusin i morgonbitti klockan 8... :-)

Kommentarer

Postat av: Noomi

Publicerad 2011-01-14 14:18:35

Vad fin du är!! Både på insidan och utsidan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela