Carolina

Tisdag

Publicerad 2011-02-08 23:37:12 i Allmänt,

Tänk att det ska vara så svårt att gå och lägga sig i tid..
Det är nog bara köpa läget och acceptera, att jag inte kommer i säng den tid som jag vill.

Åh, nu vet jag inte vad jag ska skriva..
Vill skriva massor men hjärnan tänker bara på sova. så jag gör väl det nu.. 

Jag är en av de lyckliga som kan somna på 1 sekund från det att jag lagt mig.. 
Det är så underbart..
Jag har en sak som jag alltid tänker på när jag ska sova. hinner bara tänka samma sak varje gång innan jag somnar, men eftersom att jag har tänk på detta i typ 10år så tror jag min kropp vet att det är sova jag vill.. Ganska intressant är det iallafall... och tydligen funkar det.. för mig.. :-)

Nog om detta...

God natt!!


                                            Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela