Carolina

Måndag snart Tisdag...

Publicerad 2011-02-07 23:59:00 i Allmänt,

...och jag är fortfarande vaken....

Helgen har varit riktigt bra.
Lördagen spenderades med Camilla.
Vi drack vin och snacka en massa.
Försökte oss på att laga mat, det gick hyfsat.. nästa gång ska vi noga använda färska lasagneplattor..
hehe... lättare att rulla dom då tror jag..
Söndagen blev det en lång härlig sovmorgon..
 sedan var jag hos hästarna och avslutade dagen med mat och fika hos mor..

Måndagen har varit både bra och bättre.. alltså lite olika. men ändå inte illa..
Har idag gjort en sak som jag håller på att lära mig och det känns SÅ HIMLA BRA!! Hejja mig...
Jag lär mig hela tiden....
Som Grynet sa: TA INGEN SKIT!!!!!!!!!

NHsK har haft tävlingsmöte inför vårens tävlingar.
Vi ska ha en lokal dressyr för ridhäst och en lokal ponnyhoppning i Maj.

Nu säger jag GOD NATT
(innan det blir tisdag, för då måste jag ändra rubriken) hehe


Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2011-02-08 00:03:54

kanske hann kommentera på måndag - eller blev det tisdag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela