Carolina

En kort sammanfattning

Publicerad 2010-09-27 14:01:57 i Allmänt,

Oj, vad mycket som hänt..
Jag gjorde ett försök att skriva förra veckan.. men efter att internet la av två gånger så blev jag less och sket i det..

Jag har iallafall gjort illa mig ganska ordentligt så jag är numera sjukskriven.. mindre skoj kan jag säga..

Vi har varit ner till Kalmar på begravning, farfar Peters.. det var en fin begravning.

Nytorps Hästsportklubb har haft sin första hopptävling igår.
Det gick bra, alla var så duktiga.
Signe gjorde sin hoppdebut med Bella i sadeln och det gick jätte bra!! hon gick både 0.90m och 1m. Spänd som en fiolsträng, nåt stopp och några rivningar, men hon visade iallafall att hon kommer bli bra, riktigt bra det vet jag.. :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela