Carolina

Fredag

Publicerad 2010-09-10 19:16:09 i Allmänt,

Jobbat.. ja, det är vad jag gjort idag.. inge mer..
 
nu velar jag i om jag ska åka upp till mamma och äta, eller upp, men jag vill ner på ica och inhandla döskallar, vet också att mjölken är slut här hemma.. går jag så kommer jag inte ner till ica, men då handlar jag inga döskallar och våra 4 benta blir urnöjda.. åker jag bil så får jag mjölk till gröten i morgon och döskallar i munnen ikväll + att jag hinner hem i en reklampaus i idol.. hm.. fredagens värstingproblem..
jo, jag kan stanna hemma helt och hållet, då blir det 2 ägg och ett glas vin till middag.. broccolipaj vs 2 ägg... shit vad svårt detta blev, är ju hungrig som en varg.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela