Carolina

Nervarvning

Publicerad 2010-03-30 22:46:39 i Allmänt,

Ja, men precis, det är just vad jag har nu.. men jag tycker det är lite svårt att varva ner efter en lång dag, när jag hela tiden stirrar på klockan och inser att för varje minut den rört sig så får jag sova mindre.. börjar ju jobba halv 6 i morgon.. eller vänta det är ju typ nu...
Har iallafall ridit båda hästarna nu ikväll.. Signe skötte sig ganska bra faktiskt idag.. i morgon tror jag att jag ska plocka fram lite bommar..men jag vet inte riktigt när jag ska hinna rida henne men men det löser sig nog..
Bounty hoppade jag för mor, det gick super när jag red ordentligt..

Nu är korvmackan uppäten och det är dags för Carolina att säga God natt och ensam gå och lägga sig... hm..

Känner en enorm saknad till min älskade man som är på Torpet.. men snart får jag träffa han igen!! :-)

I morgon väntar en ny dag med nya friska tag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela