Carolina

Kväll..

Publicerad 2010-03-24 22:57:18 i Allmänt,

Nu är det bums läggdags.
Ikväll har jag och mor jobbat lite för min framtid.. Tack älskade mor för din hjälp!!

Innan det var jag på coreträning med Therese.. shit vad jobbigt det är, men jag tror nog att jag inte kommer få riktigt så mycket träningsvärk i benen som förra veckan. Jag kunde knappt gå på 3 dar efter..  
Kan kanske inte begära att det skulle vara lätt heller med tanke på att jag ALDRIG i hela mitt liv tidigare gjort nån sådan träning.. så.. är faktiskt jätte nöjd att jag börjat!
underlig svenska det blev såg jag.. men men

God natt! :-)

Kommentarer

Postat av: mammaMia

Publicerad 2010-03-24 23:48:06

GodnattKram!

Postat av: MosterÅsa

Publicerad 2010-03-25 17:11:30

Härliga vårfärger på din blogg nu! Hoppas din framtid är ljus :)

Kram, Åsa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela