Carolina

Tack för en trevlig kväll!

Publicerad 2010-07-12 00:12:14 i Allmänt,

I fredags hade vi en liten "stallfest" uppe hos mamma på sundins.. Det var jag, mamma, Camilla, Anna, Helena och Marie. Lillasyster Vilma var också med (hon drack vatten).. :-)

Vi skulle dricka lite vin och äta ost och kex. Fick en korg med diverse i av elever för ett antal år sen, det har inte blivit av att vi samlats och ätit och druckit upp det.. men nu flyttar Marie utomlands i 2år, så vi kände att det var på tiden nu innan..
Kan säga som så att Carolina drack vin åt mindre med kex och drack sen mer vin, både Gosa, Leva och Gräsö slank ner.och shit pommes hur jag mådde på lördagen, har nog aldrig varit så bakis i hela mitt liv, trodde att min sista stund var kommen.. men jag överlevde!! :-) 

Lite härliga bilder..












Mindre gott sa alla..
   
Camilla föredrog att bara ha det som sällskap, så dom småpratade mest.. :-)

Tydligen kände inte jag den gräsliga smaken.. hm


Lillasyster tyckte att det började balla ur..

Här ballade det ur..








         
Gick sådär att ta sig hem för mig...

här hittade jag tandborsten på lördagen..hm..ställ som ställ....

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-07-14 17:58:51

Hahahaha!! Tandborsten, gud vad roligt!!

:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela