Carolina

Tankens kraft

Publicerad 2010-01-05 17:18:02 i Allmänt,

Tänk vad tankens kraft är enorm..
Det finns saker som har hänt i mitt liv, som jag vet att min tanke har varit inblandad i att det skett.. 
Det jag tänker på är ju naturligtvis bra saker, finns nog en del dåliga saker som hänt för att jag tänkt så också.. men det funderar jag inte nå mer på.. 

Just nu tror jag enormt mycket på en väldigt positiv sak (finns ett par till också), och jag vet att det kommer gå vägen... känner det på mig!! Jag vill verkligen det, behöver det!! men det finns bara i min tanke och ska stanna där, tills jag vet hur det blir... 

Tänk positivt det lönar sig!!!

Kommentarer

Postat av: mammaMia

Publicerad 2010-01-08 00:31:44

skriv ner din tanke så blir den ännu starkare

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela