Carolina

Nu så..

Publicerad 2010-01-06 17:19:15 i Allmänt,

Vilken fantastiskt seg dag detta blev, men nu ska jag göra ett ryck.. först ska jag gå ut och sätta i mototrvärmaren i bilen.... känns som att det är ett måste idag för att den ska starta överhuvudtaget.. efter det ska jag laga mat, på dagens matsedel står det kassler.. efter maten beger jag mig söderut... trist men sant! min prins stannar här och jobbar... ännu tråkigare..

Det roligaste med att vara i Arbrå är att jag ska rida min Signe, har ju satt igång henne nu. Ridit 2 dagar.. hon är SÅ fin.. har iallafall varit väldigt nyttig för mig att rida Bounty i 3 veckor.. känns sån skillnad när jag nu rider Signe...allt är så mycket lättare.. kul!! 

Nä, nu så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela