Carolina

Måndag

Publicerad 2010-01-11 19:03:52 i Allmänt,

Yes... nu har jag startat...
Det är nu socker förbud i mitt liv.. har faktiskt längtat lite till denna dag, min mage var nog lite less på all skit som jag tröck i mig nu på slutet... godis, JULMUST i massor, oboy och gud vet allt..
Men nu är det stopp... Idag har jag mått sådär, min mat plan gick inge vidare, så det har varit en del skakningar av två orsaker.. hungrig, sockerbehov... shit, det var lättare att sluta röka än detta i år... men jag vet att jag klarar det, för jag har gjort det förr...
Nu kommer mamma snart och hämtar mig, vi ska åka och handla... min bil har typ lagt ner totalt, måste inhandla ett nytt batteri.
Efter handlingen ska jag upp till stallet och longera Bounty sen fodra...


Varför denna bild??.. hm.. ingen aning.. haha!! :-)

Kommentarer

Postat av: TH

Publicerad 2010-02-24 09:31:20

kanske för att du har ett brinnande intresse för gamla skogsmaskiner

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-01 21:36:51

ja, men visst kan det vara så!! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela