Carolina

Jag är trött..

Publicerad 2010-01-08 21:58:43 i Allmänt,

..riktigt, riktigt trött.. det känns att jag har fått sova nästan precis hur länge jag velat denna ledighet. Blir ju inte ett dugg bättre av att det är apkallt hela tiden.. fryser som en idiot.
Jag har nog inte frysit så här mycket på många kalla vintrar.. tror att min kropp blev lite för kall den där dan som syster och jag tillbringade i bilen i -25grader i 3 timmar, här i början av julen.. nu fyser jag nästan hela tiden, spelar igen roll hur mycket kläder jag har på mig.. usch!!
och mer tråkigheter är att Signe nu är halt, så nästa fredag ska vi åka till vet. med henne, på en riktig koll.. jag vill veta vad det är för fel eller vad det är....
bittert inlägg men så är det nu.... eller jag är inte så bitter men min trötthet gör mig såhär... så nu ska jag gå och sova... god natt!!
Saknar min Tomas enormt jätte mycket... ska snart ringa han.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela