Carolina

Hemma

Publicerad 2010-01-06 21:46:31 i Allmänt,

Resan hem gick fint, bilen höll hela vägen.. TACK!! hade gärna inte blivit stående idag med en trasig bil... men hörde på radion att det stod några bilar här och där.. hua!!  dom tycker nog att det är lätt kallt oxå.
Jag hällde i k-sprit i tanken idag, för säkerhetensskull.. tur säger jag tt jag har en man som är grym på bilar, han kollade allt ordentligt innan jag åkte. :-)

Stackars Matilda satt i bak och frös och gnällde, så efter halva vägen fick hon flytta fram och sitta på golvet, lite varmar där iallafall...hon blev riktigt nöjd.
Har kommit på nu att jag MÅSTE inhandla ett par riktiga vinterskor, foppisar var sådär idag!! :-)

Som kallast på vägen visade termometern...        
                
 
Hemma var det "bara"....




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela