Carolina

Dagen

Publicerad 2010-12-09 18:56:36 i Allmänt,

Dagen började ju som sagt var skit..
men den ordnade upp sig, huvudvärken försvann med tiden och några piller...
(fast nyss kom den tillbaka som en käftsmäll.. yeah!!)
jag var ju till chefen och pratade med honom en sväng. Efter det var jag också till banken och pratat med dom om en försäkring som jag har på ett lån.. det är mycket med alla pappren och sånt när man är sjukskriven..
jag lär mig sakta men säkert fylla i dom, tur jag har en snäll mor som hjälper mig.. :-)

Nu väntar en skön dusch sen lägger jag ner den här dagen.. tappade lusten till allt som jag tänkte göra nyss..
Men, men så är det!!
God Kväll!!


En fin bild på Signes vackra huvud.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela