Carolina

Jaha...

Publicerad 2010-12-20 22:24:57 i Allmänt,

Nu har det varit lite mycket i mitt lilla liv... :)

Igår söndag var vi på Vilmas konsert i Runemo. Hon var så duktig. :-)

Idag har jag varit till doktorn och fått min sjukskrivning förlängd..
Smärtan är just nu ENORM.... så j-la trist, jag blir tokig..
Är inte riktigt mig själv just nu.. ska helt enkelt krypa i sängs..

Efter doktorn så följde jag med mamma till Hudik, hon har ridit Signe för Henrik Johansen idag. Det gick så himla bra och han sa väldig bra saker.. Hon ska rida i morgon också, ska bli kul att se..

Min helg har varit riktigt bra.. Låter lite tråkig just nu märker jag, men det blir så när jag mår som jag gör.. 

God Natt Världen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela