Carolina

God Morgon!!

Publicerad 2010-12-14 11:33:30 i Allmänt,

Jag ligger fortfarande i sängen och trycker.. men ska snart kliva upp.

Jag insåg nyss att jag verkligen inte klarar mig utan min kära bettskena..
Jag har den varje natt och har nog haft i typ 5 år. drömmer ibland om att den går sönder. 
Tyckte när jag köpte den att den var dyr, men oj vilken investering för mig själv den har varit. 
Jag har ju som så många vet problem med nacken, både gammal skada och ny. 
Så har jag också i hela mitt liv gnisslat tänder,bitit ihop käkar och varit allmänt spänd. Detta tillsammans med en nacke som inte mår bra, gör att jag mår ännu sämre på morgonen.
Bettskenan har varit till en STOR hjälp, jag gnisslar ändå lite, det är stora jack i den och snart är det kanske dags att införskaffa en ny..
Jag har ont när jag vaknar, men alltid mindre än dom nätterna då jag missat bettskenan av nån anledning.

Så jag rekomenderar verkligen en bettskena om man har som jag, nackproblem, gnisslar tänder, biter ihop käkar eller bara är allmänt spänd när man sover..



Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela