Carolina

Spänd..

Publicerad 2009-10-18 11:56:56 i Allmänt,

Det är otroligt spänt här just nu.. kan knappt göra nåt, tittar på telefon hela tiden.. vill att den ska ringa samtidigt som jag är jätte nervös för vad som kommer sägas... gah!! jag blir tokig.. men men så är det.. om det inte blir som vi vill, hur gör vi då??? mycket snurrar i skallen just nu..  men allt löser sig nog och jag hoppas det blir som vi vill... hjälp!!!!! livrädd..... 

Nåja.. nu ska jag försöka göra nåt annat som behövs göras typ diska, dammsuga.. i eftermiddag ska jag hoppa för Uffe, det ska bli så skoj.. hoppas bara att min kropp oxå tycker det.. hepp!!!



Kommentarer

Postat av: Emily

Publicerad 2009-10-18 18:47:16

Men hallå, hur nyfiken blir man nu då????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela