Carolina

Måndag

Publicerad 2009-10-19 23:07:18 i Allmänt,

Har nu varit hemma en timme.. jobbade lite längre idag, för vi har provat sadlar till hästarna.. men det är svårt det där med sadlar och tillpassning..
nu sitter jag här framför datorn för att jag vägrar kolla på tv:n, Hunken tittar på en film som jag blir lätt spänd av att titta på....
valde iallafall dagen till ära att ta en whiskey, fick sällskap att dricka den.. skulle jag ta en tradolan fick jag göra det själv..... :) Det här med whiskey är ju lite underligt.. gott men smakar shit.. får inte riktigt ihop det..
nu ska jag ta och duscha och gå och lägga mig.. en ny spännande dag väntar i morgon..
vi har tagit semester, ska fixa en del saker...  jippi.... :) jag är så otroligt glad just nu... synd att min kropp hindrar mig från att kunna njuta ordentligt...

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-10-20 16:48:57

Åhh Sverker...!!



Grattis till fixgrejen, så kul! :-))

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-10-20 16:49:00

Åhh Sverker...!!



Grattis till fixgrejen, så kul! :-))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela