Carolina

Dagen..

Publicerad 2009-05-18 16:20:45 i Allmänt,

Det blev 3 hästar istället för en... mamma hade lite mycket idag och frågade om jag inte kunde rida Daisy också.. jo, visst sa jag... sen när jag var igång så tog jag Bella åt Vilma också... gick jätte bra, alla skötte sig super!!
Det är så himla roligt att rida så fina hästar..  När jag kom hem tog jag ett efterlängtat bad.. en liten nap blev det också..  Nu ska jag nog ta och göra en omelett och dricka en kopp kaffe..

                                                                                                   Min fina



                                                                                            Vilma och Bella





 

Kommentarer

Postat av: Vilma

Publicerad 2009-05-19 14:11:45

jag red inge bra på den där bilden. ;o du får komma och knäppa nya bilder :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela