Carolina

Undrar varför jag är vaken.....

Publicerad 2009-05-23 09:04:00 i Allmänt,

.... skulle ju sova till halv 12 idag.. bestämde jag igår.
men Carolina gick upp 07.15, när T gick upp.. han jobbar idag.. han har jobbat konstant i en massa veckor nu.. men snart är vårbruket klart.. då får jag min efterlängtade sovmorgon med honom.. om en vecka, för att vara exakt!!! då ska vi även göra färskpressad apelsinjuice... det är bestämt sen länge.. :)
nu har jag ångest vet inte om jag ska gå upp till sängen och sova en stund, eller äta frukost och sen gå ut och lägga mig i en stol och sova.. för sova ska jag göra nånstans.. hundarna blir nog gladast om det sker ute...


Det här fixade vi till igår kväll.. :)
nu har våra nya ute möbler ett litet tak..
hoppas att det inte blir nån jätte storm bara...

Kommentarer

Postat av: mammamia

Publicerad 2009-05-25 23:05:21

Fiint!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela