Carolina

Måndag

Publicerad 2009-05-18 08:45:34 i Allmänt,

Jag har haft en bra helg.. lördagen var lite lätt seg.. men efter ett tag så blev allt lite bättre.. red min häst en liten sväng på dan. Sen på eftermiddagen var jag och lillebror och lyssnade på Vilma när hon var med i Hälsinglands sångstjärna.. Hon var jätte duktig och gick vidare till semifinal.. den är i söderhamn under strömmingsleken...


En liten filmsnutt på henne..... :)
(jag är så nöjd att jag kommit på det här med youtube) :)

Igår hade jag en väldigt lugn dag.. gjorde en del saker som legat över mig ett tag..
Jag poch T var och hämtade hans båt.. känner nu att sommaren är på väg.. när båten har anlänt till gräsmattan..det nytvättade kapellet kom även på.. nu ser den så ren och fin ut... 
Nu ska jag åka upp till stallet och rida Signe.. är ju ledig idag.. så himla skönt!! sen jobbar jag faktiskt bara 2 dar denna vecka.. hepp!! känns fantastiskt. :)


Signe och jag

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-05-19 22:51:47

wilma är grym o sjunga! man får rysningar av den där lilla tjejN! :) /fastesson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela