Carolina

Ledig

Publicerad 2009-05-21 10:36:09 i Allmänt,

Gud va skönt med 4 lediga dagar..
men jag mår pyton och gjorde det även hela dan igår.. vill bara vara för mig själv inte träffa en levande människa.. orkar inte med folk.. orkar inte när folk inte fattar vad jag menar.. och måste jag förklara nåt då blir jag galen... nacken orkar inte hålla upp huvudet.. igår bet jag ihop en j-la massa, idag ska jag också bita ihop och hoppas att det går över....

men iallafall igår ryckte jag hästman igen och jag får ju som alltid blåsor på fingrarna, men det som jag tycker är lite intressant idag är dessa skavsårsplåster.. igår dråg jag bort allt skinn och satte på såna plåster.. idag är det vitt i själva blåsan och plåstret är som en bulle just där.. det måste hända en massa där innanför plåstret nu.. jag känner även det... pulsen är enorm i dom två fingrarna..  jag tycker det är lite häftigt.. undrar vad det är i plåstret som gör allt detta?
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-05-22 21:29:18

Kul att jag hittade din blogg... Det ar vatskan fran blasona som gor att plastret blir sa vitt! Det ar tur man har mamma som ar sjuksjoterska....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela