Carolina

Vårbruket klart vid gulahuset!!!

Publicerad 2009-05-18 21:32:09 i Allmänt,

Nu har vi sått rädisor, persilja, dill, sallad och morötter.. känns skönt att det är klart.. Hunken lär mig hur man gör... :) Potatisen satte vi förra helgen.. då var Vilma med och hjälpe till.. jag satt mest och titta på då och kom med glada tillrop.. nu var jag lite mer engagerad faktiskt... jo, vi har satt lök också.. gud vad vi kommer kunna äta grönt till sommaren/hösten.. Hunkens mototsjuice är ju jätte god!!! :)  

     
Potatissättarna...

 
Potatisen


hm.. penntrollet hejar på...

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-05-19 19:54:05

Hehe..jag förstår att en viss driftsledare, inga namn, är lite halvpurken för att vårbrukstävlingen vanns av gula huset

:-)

Postat av: Noomi

Publicerad 2009-05-19 22:53:57

Det syns verkligen att du och Andreas är syskon när man ser penntrollsbilden! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela