Carolina

Köpt smink

Publicerad 2009-06-17 21:22:00 i Allmänt,

Idag har jag varit ledig... då menar jag helt ledig.. inte tittat på en häst, inte gjort nåt som jag blivit lortig av..
fantastiskt ibland!! sov till typ 10, sen klev jag upp läste lite skvaller, tog en dusch och drack kaffe.
Åkte efter lunch till Bollnäs, skulle träffa Pia där nån gång efter 1...
Jag och Vilma gick runt i nästan alla affärer och tittade innan Pia kom, det finns mycket fint nu.. :)   
Iallafall.. jag fick hjälp att köpta nytt smink, Pia gav tips och råd om vad som är bra och inte. Så nu har jag allt.. utom foundation som var slut hos både Donna och Åkerman.. verkar ju populär.. ska köpa när dom får hem den..
Det bästa med att få hjälp av en som kan är att man får rätt från början.. det finns ju så himla mycket i sminkvärlden och jag vill ju bara ha det jag behöver...

Nu ska jag gå ut till mannen i mitt liv, han håller på och fixar i båten.. tar med mitt lilla vinglas tror jag.. :)


                       Åh gud.. vad jag tycker om dig!!!!

 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-06-18 00:01:29

Kolla mail..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela