Carolina

Söndag

Publicerad 2009-06-21 23:15:31 i Allmänt,

Dagen har varit ganska bra faktiskt.. MEN en detalj har följt mig HELA dan.... En ORDENTLIG nackspärr, vaknade och kom knappt upp ur sängen men det gick till slut, med några riktigt fula ord... och den är med mig fortfarande.. "vi"  har varit till Bollnäs, varit till träslottet och fikat, ridit, blivit insmörjd.. den verkar trivas alldeles utmärkt.. ;)
undra om den kanske lessnar nu i natt.. :P jag hoppas det..
Nu ska jag krypa till sängs... H jobbar!!! :( men han kommer nog snart får jag hoppas..
I morgon är det ju arbete igen..

Träslottet

Drack kaffe och åt en macka.. mormor var fotograf¨... :)


Ett Två Tre nu dricker vi...


In med magen.. le.. :)




Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2009-06-23 17:51:15

Pappa, man ska andas också! Härligt med lite släktfika!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela