Carolina

Nationaldagen!!

Publicerad 2009-06-06 11:32:04 i Allmänt,

GRATTIS SVERIGE!!!
Sitter hos Jonatan nu.. vaknade halv 10 av att han höll på å göra frulle... blev riktigt imponerad!!
Gårdagen var jätte trevligt, vi var framme här vid halv 3, då hade vi även duschat och bytt om på Holken (Mönsterås).
Åkte till kyrkan där examen höll till.. lite seg tillställning var det nog, men det gick fint. Sen väntade god mat i Trekanten, utgång... satt på en uteservering och drack vin.
Igår var mitt stora test tror jag.. satt i ett rökmoln hela kvällen.. lite jobbigt var det men, jag är så jävla tjurig så jag klarade det galant!!!!
Nu väntar jag på lillasyster, vi ska åka och fika hos Tedde.. han är bagare och jobbar nu.. stackarn fick inte vara med igår men men han tjänar pengar istället.. som han sa själv!!! :)
Ha en bra dag.. solen skiner här iallafall..

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-06-07 19:04:34

jag är imponerad av din tjurighet!!! Härligt när du har glädje av den!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela