Carolina

Morgens...

Publicerad 2009-06-04 06:42:04 i Allmänt,

Fy fan!!!! vad trött jag är... min kropp orkar inge mer nu.. mår illa!! körde på i 190 hela dan igår.. red 6 hästar och hjälpte sen Karin att köra Signe. Allt gick jätte bra men oj, vad trött jag är nu.
Idag har jag bara 5 hästar att rida + hjälpa Karin + jour ikväll.
Men jag har sagt till min kropp att den måste stå ut en dag till. I morgon är jag ledig!! då åker jag neråt i 3 dar. ska bli jäkligt kul!
nä nu väntar världens största kopp kaffe på mig.

Btw över 2 månader utan cigg... 2 kg mindre!!!!!! :) 

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-06-04 23:27:33

shit vad du är aktiv kvinna! haha!

hur gick de me palett i gävle då?

härligt att du sluta rökt! bra de! strongt gjort!!! kram frida

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-06-07 21:17:25

Grattis:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela