Carolina

Lycklig..

Publicerad 2009-06-09 07:56:58 i Allmänt,

Jag har fått brevet som jag väntat på en längre tid.. jag blev nöjd, riktigt nöjd. en liten bekräftelse. Tack!!!
Är helt enkelt JÄTTEGLAD!!!!!!! :)

Iallafall kom hem igår kväll från den lilla trippen.. bilresan var förjävligt seg men tillslut kom vi hem..
Lördagn tillbringades hon en skolkompis till Jonatan, sen på ett ställe som heter Byttan. skit kul var det!! Tack Jonatan för att du orka släpa runt på mig hela helgen... :) men jag hade en liten känning av träkeps igår kan jag säga.... I morse fatta jag inget när klockan ringde shit vad trött jag var..
nu ska jag strax svida om vi ska på hemlig tur med jobbet.. blir nog skoj när vi väl har åkt.. just nu har jag spräng huvudvärk och är super trött...

(Skrev allt igår.. men jag hann inte lägga in det..) :)

Här kommer lite bilder från helgen: (Syster har knäppt typ 500 kort men jag orka inte lägga in nå fler nu)


Syskonen utanför kyrkan..            

         
  Tårtan! Tedde är grym!!                 Sötaste systern.. :)

       
Jag och Jonatan hos Tedde på bageriet.. Jag åt
en nationaldagsbakelse.... :)


I Söderköping på väg hem.
Alltid glass stopp där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela